Friday, July 25, 2014

Statistici și întrerupere de program

Ziua 30 - aproape la jumătate de drum

Iată care este situația spre sfârșitul primei jumătăți de traseu.

- am parcurs la picior (fără a pune la socoteală cât m-am sucit prin orașe în zilele când am "stat"): 421,5 km;
- am mers 13 zile;
- am văzut aproximativ 162 de fluturi pe drum;
- am fost pe munte, pe lângă ocean, printre tufe de ceai și lanuri de orez, prin păduri, prin zone industriale, pe alei, pe drumuri naționale, prin sate, prin orașe;
- am cunoscut 9 oameni care m-au primit în casele lor (gazdele mele);

...dacă-mi mai vin idei, completez lista.

Următoarele două orașe din program erau Kameyama și Iga. Am hotărât să sar peste porțiunea asta de drum și să merg cu trenul direct spre Nara. Înainte să aruncați cu roșii în mine, vă voi explica de ce (apoi promit să încasez și tomatele între felinare):

1. În Kameyama și Iga nu am găsit gazde/internet cafe/cazare;

2. Gazda din Nara mă așteaptă pe 26 Iulie, seara. Eu am întârziat cu programul. Nici nu pot să merg atât de mult într-o zi, nici nu vreau să modific planurile cu ea, pentru că le-am mai modificat de două ori de când vorbim și m-aș simți prost;

3. Sunt în fix aceeași situație de mai sus și cu prietena mea din Osaka;

4. Din Yokkaichi iau un tren spre Ise de dimineață și mă duc să văd Ise Jingu -un templu shinto pe care vreau să-l văd. Plus că vreau să văd Ise. Ambele din motive știute de mine; deja dau cam multe explicații.

Din Ise voi lua un tren spre Nara și gata. Voi sta 2-3 zile în Nara, pentru că gazda mea, Azusa, e super cumsecade și-mi lasă un apartament numai pentru mine. Dar și pentru că am o (re)întâlnire de mult așteptată cu un bărbat bine, înalt de vreo 15 metri (aproape).

Mai apoi reiau mersul pe jos până în Osaka, unde - surpriză! - mă opresc iar câteva zile.

Dezamăgiți? Să vină roșiile!!

1 comment:

  1. Ma indoiesc ca avea cineva asteptari asa de mari precum ai avut tu de la tine. Si nu o zic in sensul ca nu te-ai ridica la nivelul lor, ci in sensul ca aceasta calatorie era menita sa fie vacanta in primul rand. Incearca sa nu fii tu dezamagita in primul rand si nu-ti mai face probleme pentru noi, restul. Noi oricum te urmarim cu sufletul la gura si tinem pumnii sa acumulezi experiente placute, indiferent ca mergi, alergi, zbori sau stai.
    Iti trimit ganduri bune, ai grija de tine!

    ReplyDelete